سورناسورنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

سورنا تمام دنیای مامان

باغ وحش کردان

1393/4/14 8:37
نویسنده : مامان سمیرا
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه مامان

سلام عشقم نفسم

دنیای من 5شنبه من و بابای گل پسرمونو بدیم باغ وحش اولش دوست داشتی بری و چندین بار از مامانی خواسته بودی ببریمت باغ وحش وقتی عکسهای پارسالت که 2تای رفته بودیم رو میدید بازم میخواستی بری و بابا جون پیشنهاد داد امسال بریم باغ وحش کردان منم نرفته بودم و دوست داشتم برم .خیلی خوب بود تو یک باغ بزرگ بود و اصلا مثل باغ وحش ارم همه حیوانات رو تو قفسهای کوچیک محدود نکرده بودن مثلا برای اقا شیره یک محوطه 3-4 هزارمتری رو در نظر گرفته بودن و پر درخت بود به حیوانات اجازه حیات و ازادی عمل داده بودن مثل ارم نبود که شیر پشت شیشه باشه و تو جای کوچیک محدود باشه و بدونه برای بازدید امدن دیدنش. اولین قفس که یک گرگ بود رو دیدی شروع به نارضایتی کردی و اینکه من نمیخواهم ببینمش من دوستش ندارم بریم خونمون.منم بقلت کردم و رفتیم داخل بعد شیر بود که باز هم دوست نداشتی و رفتیم سراغ عقابها و جغدها خیلی خوشت امد و امدی پایین شروع به حرف زدن کردی باهاشون بعد رفتیم طرف مرغها خروسها و کبوتر و یک سری پرندگان دوست داشتی صدای قوقولی از خودت در میاوردی خلاصه کلی گشتیم تا رسیدیم قسمت اکواریوم وحیوانات تاکسدرم شده اونجا هم یک گرگ تسناک بود یک گذاشته بودنش تو یک شکاف که شبیهد شکاف صخره درستش کرده بودن حاضر نبودی از اونجا رد بشی برگشتنی از این سالن وقتی رسیدیم به این شکاف مجبورم کردی بغلت کنم و چشمهاتم محکم بستی تا نبینیش منم کلی از این حرکتت خندیدم و از جلوی تماح . از این قبیل حیوانات دوست نداشتی عبور کنی. 

عشقم با شما و در کنار بابا اونروز خیلی به منم خوش گذشت دوست دارم عاشقتم و میپرستمتبوس

 

 

                     

اینم عکس گل پسرم روبروی تمساح مثل یک مرد واستاده

پسندها (2)

نظرات (0)