سورناسورنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

سورنا تمام دنیای مامان

عشقم دوچرخه برای خودش خرید

1393/4/4 8:43
نویسنده : مامان سمیرا
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه من

سلام یکی یک دونه من. 2 روز پیش من و شما و بابا جون رفته بودیم خریدتو فروشگاه که وارد شدیم یک سری دوچرخه گذاشته بودن برای فروش تا چشمت بهشون افتاد امدی پیشم و با مظلومیت با اون چشمهای قشنگت چشم دوختی تو چشمهام و بهم گفتی دوچرخه میخواهم همون لحظه بابای امد نزدیکمون و تو بهش گفتی من دوچرخه میخواهم بابای هم خوشحال شد و فوری بردت تا انتخاب کنی.یک دوچرخه زرد خوشگل انتخاب کردید بابا رفت حساب کنه سوارش شدی و تا پیش بابا خودت تنهای رکاب زدی (اصلا انتظار نداشتم بتونی تنهای سوار بشی و پا بزنی).بابا جون رفت یک سر شرکت کار داشت و منو عشقم رفتیم پارک نزدیک شرکت تا بابا جون کارش رو انجام بده و با هم برگردیم خونه. تو پارک کلی بازی کردی ولی دیگه خسته شده بودی و همش میگفتی بیا منو هل بده خسته شدم . منم باهات بازی میکردم تا با چرخت بیای دنبالم تا شب کلی باهاش بازی کردی اینقدر که شب وسط خونه از خستگی رو زمین خوابیده بودی.الهی قربونت برم نازنینم

پسندها (2)

نظرات (0)