سورناسورنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

سورنا تمام دنیای مامان

پارک

1391/11/17 17:00
نویسنده : مامان سمیرا
177 بازدید
اشتراک گذاری

سورنا

سلام ناز پسرم

میخوام برات تعریف کنم که جمعه مامان و گل پسرش 2تای رفته بودیم پارک چیتگر

سوار تاب کردمت و شروع به بازی کردیم پارکم خیلی شلوغ بود هر چقدر باهات بازی کردم اخمات تو هم بود و اصلا نمیخندیدی. بعد بردمت و سوار سرسره کردمت وقتی سر خوردی تا پایین خیلی سر ذوق آمدی و خوشت امد چند بار تکرار کردم و سر میخوردی تا پایین بعد دیگه تا میزاشتم بالا صبر نمیکردی من برم جلوی سرسره خودت فوری هل میدادی میامدی پایین و صدای خندت همه پارک و پر کرده بود بعد از چند بار خودت بلند شدی و سعی کردی برعکس از سرسره بری بالا و تا وسطهای راه هم رفتی ولی دیگه نتونستی.و بعد سرحال شده بودی و به بازی بچه ها نگاه میکردی و ذوق میکردی. خیلی نازی عشقم من که از کنار تو بودن لذت بردم بعد تشنه ات شد و رفتیم تو ماشین یکذره هم اونجا بازی کردی و بعد خوابت گرفت و برگشتیم خانه. روز خیلی خوبی بود.مرسی مامانی که هستی خدایا شکرت و بابت این هدیه زیبات ازت ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)