سورناسورنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

سورنا تمام دنیای مامان

فرشته کوچولوی من به دنیا خوش آمدی

1391/11/21 8:11
نویسنده : مامان سمیرا
184 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تاریخ1390/03/08 بعد از کلی درد کشیدن ساعت 10/30 به اطاق عمل فرستاده شدم کاملا گیج بودم احساس میکردم تو این دنیا نیستم خیلی درد کشیده بودم گیج و مات و مبهوت و نگران رفتم به اطاق عمل چقدر ترسناک بود وایییییی. من روی تخت قرار گرفتم و پزشکم بهم امیدواری داد و متخصص بیهوشی بالای سرم باهام صحبت میکرد و منم کاملا ترسیده بودم و میلرزیدم که دیگه متوجه چیزی نشدم و فرشته کوچولوی من به دنیا آمد البته ار اون لحظه ها هم با اینکه بیهوش بودم دور نیستم چون لحظه به دنیا امدنتو فیلمشو دارم و دیدم وای قربون اون گریه هات برم وای وای چقدر نازی ولی برای اینکه بدون مامانت تنها موندی بمیرم واقعا خاطرات اون دوره ازارم میده وقتی یاد اون روزها میفتم بی اختیار اشکم سرازیر میشه چون تازه قسمتهای درد اورشو هنوز برات تعریف نکردم و سعی میکنم برات تعریف کنم تا وقتی بزرگ شدی و اینها رو خوندی از گذشتت و غم مادرت با خبر باشی .قربونت برم مرسی که سالم به دنیا امدی خدا جونم واقعا ممنونتم ممممررررررررسسسسیییییی به خاطر لطف و مهربونیت ممنون بخاطر هدیه با ارزشت همیشه در پناه خودت بگیرش همیشه سالم وسلامت باشه عاقبت بخیرش کن میخوام خوشبخت بودنشو ببینم . مرسی خدایا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)