سورناسورنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

سورنا تمام دنیای مامان

تولدت مبارک و تابستانه پسرم

1392/6/28 1:35
نویسنده : مامان سمیرا
576 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلام اکسیزنم تولد 2سالگیتم تموم شد ببخشید دیر امدم و نوشتم مامانی بیچاره از چند ماه قبل در فکر تدارک تولد تک پسرش بود از 1ماه قبلش هم کیک تولدتو سفارش داده بودم و از یک هفته قبل هم با خاله ها و مامانی در حال خرید بودیم و از 3روز قبلش هم داشتیم خانه رو تزیین میکردیم که روز تولدت اتفاق بدی افتاد که هیچکس حوصله تولد امدن نداشت ولی مامانی خاله ها و دای رضا امدن تولدت خواستن ناراحت نشیم هیچکس حوصله نداشت ولی امدن و تولد گرفتیم و شام خوردن و رفتن همه چیز الکی برگزارشد ببخشید امیدوارم سال بعد تولد خوبی برات بگیرم و بهت خوش بگذره زندگی من.هوراماچقلبهوراماچقلبماچ

 

 گل پسرم ببخشید این مدت نیامدم و از بزرگ شدن و شیرین بازیهات چیزی برات ننوشتم. گل پسرم خیلی شیرین شدی و خیلی ناز صحبت میکنی مثلا میای لپ مامانی و بابای رو میکشی و میگی چطوری خوبی. به خودتم میگی نوننا منم که س اینام بابا هم مجید جون.

ماه پیش بردمت باغ وحش و شهربازی دوتای شام هم خوردیم تو پارک ارم و برگشتیم بهمون خیلی خیلی خوش گذشت اینقدر خسته شده بودی که تو ماشین از پارک بیرون نیامده بودم خوابیدی ماه قشنگم میپرستمت نمیدانم چطوری این عشقی که تو وجودمه رو برات توصیف کنم فقط میتونم بهت بگم مجنونت هستم.

راستی دیرو داشتم ازت عکس میگرفتم که بدم سیاه قلم چهره ماهتو برام بکشن وای خیلی نازی

sorena

پسندها (1)

نظرات (1)

sourenasourena
9 فروردین 99 20:40
عالی